Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це не коли не пізно виправити :)

Умови оформлення замовлення

Оформлення замовлень на сайті

1. Замовлення Клієнта може бути оформлено такими способами: прийнято по телефону або оформлено Клієнтом самостійно на Сайті.

2. Порядок оформлення Замовлення на сайті:

  • Виберіть потрібні продукти, натисніть кнопку «До кошика»;
  • Перейдіть до розділу «Кошик»; введіть промо-код (якщо він є);
  • Вкажіть номер телефону та ПІБ одержувача замовлення;
  • Введіть назву вашого населеного пункту;
  • Виберіть відділення Нової Пошти для доставки та натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».
  • Якщо ви вже робили покупки, то система запропонує варіант доставки за тією ж адресою. За потреби внесіть іншу адресу доставки та/або одержувача.
  • Якщо у вас виникли труднощі з оформленням Замовлення – напишіть нам за адресою info@kotok.com.ua , ми вам обов'язково допоможемо. Вкажіть, будь ласка, у запиті ім'я та версію браузера. Додайте скріншот помилки або сторінки, на якій виникла проблема.


3. При оформленні Замовлення Клієнт повинен зазначити таку інформацію:

  • П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;
  • Номер відділення нової пошти для доставки Замовлення;
  • Контактний телефон;
  • Адреса електронної пошти.

4. В Інтернет-магазині доступні на замовлення лише Товари, наявні на складі.

5. Товари в кошику резервуються за Клієнтом лише після натискання кнопки «Підтвердити замовлення».

6. Якщо замовлення не отримано і не оплачено вчасно, воно анулюється: зарезервований в кошику товар розформовується.

7. Клієнт може замовити повторну доставку, яка оплачується додатково.

icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_callback Замовити дзвінок icon_email Написати на пошту