Оформлення замовлень на сайті
1. Замовлення Клієнта може бути оформлено такими способами: прийнято по телефону або оформлено Клієнтом самостійно на Сайті.
2. Порядок оформлення Замовлення на сайті:
- Виберіть потрібні продукти, натисніть кнопку «До кошика»;
- Перейдіть до розділу «Кошик»; введіть промо-код (якщо він є);
- Вкажіть номер телефону та ПІБ одержувача замовлення;
- Введіть назву вашого населеного пункту;
- Виберіть відділення Нової Пошти для доставки та натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».
- Якщо ви вже робили покупки, то система запропонує варіант доставки за тією ж адресою. За потреби внесіть іншу адресу доставки та/або одержувача.
- Якщо у вас виникли труднощі з оформленням Замовлення – напишіть нам за адресою info@kotok.com.ua , ми вам обов'язково допоможемо. Вкажіть, будь ласка, у запиті ім'я та версію браузера. Додайте скріншот помилки або сторінки, на якій виникла проблема.
3. При оформленні Замовлення Клієнт повинен зазначити таку інформацію:
- П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;
- Номер відділення нової пошти для доставки Замовлення;
- Контактний телефон;
- Адреса електронної пошти.
4. В Інтернет-магазині доступні на замовлення лише Товари, наявні на складі.
5. Товари в кошику резервуються за Клієнтом лише після натискання кнопки «Підтвердити замовлення».
6. Якщо замовлення не отримано і не оплачено вчасно, воно анулюється: зарезервований в кошику товар розформовується.
7. Клієнт може замовити повторну доставку, яка оплачується додатково.